VÝHODY LASERGAME

  • hra je založena na vysílání infračerveného světla (stejně jako vaše dálkové ovládání k TV)
  • zásah tedy nebolí a není potřeba používat žádné ochranné prvky ani speciální oblečení: přijďte v létě v tričku!
  • virtuální „střela“ je 100% bezpečná a to i pro oči
  • bezdrátová technologie: žádné kabely, možnost ovládání a změna nastavení i během hry
  • detektor zásahu pouze na čelence a zbrani: netřeba žádných plastových skeletů a na hratelnosti to neubírá (podobný systém se používá pro výcvik v armádě)
  • na konci hry je ze zbraní automaticky vyčtena databáze všech zásahů a každý hráč obdrží vytištěnou tabulku s výsledky

KOMPONENTY

  • Hráč obdrží 2 hlavní součásti: zbraň a přijímač zásahů - čelenku (headset), který si nasadí na hlavu jako čelenku. Obě tyto části spolu komunikují bezdrátově a není tak potřeba žádných kabelů.
  • Zbraně obsahují přesnou optiku a není úplně jednoduché se trefit, jak by se na první pohled zdálo - je opravdu nutná základní zručnost v míření. Pro úspěšný zásah tak není užitečné „kropit“ celé hřiště, ale spíš přesněji mířit. Během chvíle hraní se však hráč se zbraní sžije.

ZBRAŇ

  • Zbraně spolu neustále bezdrátově komunikují. To umožňuje například to, že při zásahu se střílejícímu hráči ozve feedback zvuk, že trefil soupeře.
  • Každá zbraň má daný počet střel v zásobníku a daný počet těchto zásobníků. Po vystřílení zásobníku je nutné znovu nabít pomocí tlačítka na zbrani.
  • Zbraň také obsahuje sekundární funkci, která může mít jednu z vícera funkcí - je dané povoláním hráče.
  • Dostřel primární zbraně je až 150m a tuto vzdálenost lze snížit dle typu zbraně/povolání, sekundární zbraň má dosah až 40m v širokém rozptylu.
  • Na boku zbraně je displej zobrazující počet životů, počet zbývajících střel nebo počet zásobníků.
  • Zbraň také obsahuje detektor zásahu (proti střílení z úkrytu) a během střelby zároveň bliká viditelným žlutým světlem ve směru střelby (prozradí střelce ve hře po tmě).
  • Reproduktor na každé zbrani oznamuje start hry, střelbu, zásahy, poslední život, smrt, konec hry, přijaté životy, atd.

HEADSET

  • Čidla na headsetu pokrývají celých 360 stupňu kolem hráče. Zásah od soupeře indikuje krátkým rozsvícením červené LED.
  • Potah headsetu je pro každého hráče připraven čistý.
  • Zakrývání nebo jiná manipulace s headsetem během hry je zakázána a správce hry může na dálku nepoctivého hráče diskvalifikovat.

PRAVIDLA HRY

  • Hrají vždy 2 týmy s maximálním počtem 10 hráčů.
  • Každý hráč má daný počet životů, které po zásahu soupeřem postupně ubývají. Stav svých životů hráč vidí na displeji na zbrani.
  • Zasažený hráč nemůže po danou dobu střílet, ale zároveň nemůže být po danou dobu znovu zasažen.
  • Po dosažení 0 životů se hráčův headset trvale rozsvítí, nelze ho již zasáhnout a on sám nemůže střílet. Vrací se pak na základnu, kde bude obsluhou znovu oživen.
  • Na základně lze také libovolně doplňovat střelivo, životy, měnit povolání, parametry zbraně, atd.

DOPORUČENÍ

  • hra je věkově neomezená, nicméně naše „zbraň“ není hračka - něco váží a rozumně se trefit zvládne dítě přibližně od 7 let.
  • je třeba dbát na bezpečnost při pohybu po hřišti (kvalitní obuv, opatrnost na překážkách)
  • schovávat se za průhledné překážky (sklo autobusu) je, narozdíl od paintballu, bezpředmětné :)
 2014-2021 © WG.cz | areál U Jezírka, 27379 Tuřany 157 | info@wg.cz, tel: 607 504677